پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند پلیس جوان به علت تیراندازی به شرور مست محاکمه شد| بیکاری، حکم زندان و پرداخت دیه تاوان انجام وظیفه! اعضا جوان ۲۲ ساله نیشابوری اهدا شد جوان بدبخت مشهدی به پلیس پناه برد| یک زن خائن و دیگری دیوانه کتک زن! آتش‌سوزی‌‌های سریالی خانه‌ها در یک روستای دورافتاده | اهالی می‌گویند کار اجنه است! اخاذی مرد شیطان صفت از همسر سابقش | شگرد او انتشار تصاویر خصوصی بود! اعترافات تکان‌دهنده زورگیران بی‌رحم درباره قتل جوان بی‌گناه | مقتول ۲ فرزند خردسال داشت آتش‌سوزی مغازه تعویض‌روغنی در خیابان رسالت مشهد با یک مصدوم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع قضایی با تغییر کاربری ۴۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی در شهرستان مشهد واژگونی خودرو در خواف پنج مصدوم برجای گذاشت (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات آتش سوزی برج اوپال و ساختمان خیابان ایرانشهر در تهران (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل ملی البسه استاندارد بیماران به تمامی بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت ابلاغ شد اعلام شرایط جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۳ + جزئیات امحای بیش از ۵۲ تن از کالا‌های انبار‌های اموال تملیکی در مشهد ویدئو | لحظه برخورد صاعقه به مرد روس پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) بهره‌مندی ۱۱ هزار و ۵۰۰ کودک کمتر از هفت سال از پوشش خدمات درمانی رایگان در مشهد هشدار دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص خطر غرق شدن در استخر‌های ویلا شخصی و کشاورزی در فصل گرما
سرخط خبرها

وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در خراسان رضوی | احتمال وقوع طوفان در مناطق بادخیز (٣ مردادماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۷۵۹۱۱
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در خراسان رضوی | احتمال وقوع طوفان در مناطق بادخیز (٣ مردادماه ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا بر سرعت و شدت وزش باد افزوده خواهد شد به گونه‌ای که همراه با خیزش گردوخاک و بروز خسارت خواهد بود.

زهرا عنایتی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از فردا بر سرعت و شدت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد به گونه‌ای که همراه با خیزش گردوخاک و بروز خسارت خواهد بود. در مناطق بادخیز جنوب و جنوب شرق احتمال طوفان وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: ضمن اینکه بر غلظت گردوخاک افزوده می‌شود و شاهد کاهش کیفیت هوا، کاهش میدان دید خواهیم بود. در مشهد نیز شاهد وزش باد به نسبت شدید تا شدید خواهیم بود.

وی ادامه دارد: در روز‌های پایانی هفته افزایش ابرناکی خواهیم داشت که در مناطق کوهستانی بارش رگباری باران همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با دمای هوای ١۴ درجه و شهرستان سرخس با دمای هوای ۴٣ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌های کلات نادری با سرعت ۵۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٣۶ و ٢٣ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر با یک درجه افزایش نسبت به روز گذشته در گرم‌ترین ساعات به ٣٨ و در خنک‌ترین ساعات به ٢۴ درجه خواهد رسید.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ١١٠ بوده و امروز مشهد با شاخص ٨۴ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه‌های سرافرازان، مفتح، خافانی، شهر، چمن، شهید آوینی و الهیه در شرایط ناسالم است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->